hahahahha

När jag läste om dessa väskor som Maria Montazami  skulle designa så sa hon att det skall vara en prisvärd väska, en väska som alla skall ha råd att köpa.

Hmm kan väl diskuteras vilka alla är då kanske?

Jag är nog inte så sugen på att lägga 5000 spänn på en väska.

Så jag tror inte jag ingår i kategorin “ALLA”

Stor väska milk
Maria citat: “Jag älskar den här väskan. Den är praktisk och stilig på ett ungdomligt sätt. Jag älskar alla tassels och kedjor som hänger på den. Den är behaglig att ha på armen och passar perfekt för den som älskar lite större väskor. Den är inte onödigt tung.” /Maria Montazami
Se produktbeskrivning
och fler bilder här
(nytt fönster)
Pris: 4998 kr antal
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

11 Responses to hahahahha

  1. Loppan says:

    Hahaha!! Ett gott skratt förlänger livet 😉

    Spelar inte heller i hennes liga *asg*

  2. Kort says:

    Ha ha, håller med dig…sätter hellre 5000 på något annat 😉
    Ha en härlig söndag…kramar

  3. Lina says:

    Haha, nja hon verkar va inne i sin egen lilla bubbla..:)

  4. Sussi says:

    Hmm.. Jag ingår nog inte heller i gruppen ALLA. Det var ju svindyrt ju. Över 500 är inte jag så villig att gå. Då ska det vara något väldigt speciellt och då kan jag max sträcka mig till 1000 kr!!

    Ha en trevlig söndag
    Kramisar

  5. Sofia says:

    Hahaha, skulle ALDRIG falla mig in att betala så mycket pengar för en sådan väska…
    Då tar jag hellre och reser bort en vecka, vilket man kan göra för samma pengar…

  6. Angelica says:

    oj,jag tillhör visst inte kategorin alla jag heller :/

    sV:Didrikson är grymt bra.

  7. Paulas Blogg says:

    Hej på dej! Jo, jag heter Granö i efternamn. Och bor i Finland:) Ska kolla på nytt:) Kram, kram

  8. Mystjejen says:

    Oj den var dyr, ja den kategorin tillhör inte jag heller:/ Kram söta ❤
    ps. när man trycker på ditt namn i mina publicerade svarskommentarer så kommer man inte till din sida, bara en parantes, du kanske skall ändra det, så du får lite besök till din sida 🙂

  9. Paulas Blogg says:

    Hejsan igen! Nu har jag hittat dej på Facebook:) Skickade en vänförfrågan..kram

  10. Jesse says:

    Hahaha nä jag ingår inte heller där. Ha det så gott. Kram/Jesse

  11. Jane says:

    Det är synd att dom ska vara så dyra . Men dom är jätte fina.
    Om det hade varit en Lois vuitton eller Gucci , YSL så hade jag inte sagt nåt. Men nu tror jag att hon har fått storhets vansinne. (Synd)
    Kramar i massor / Jane

Leave a Reply

