Då är det kväll igen.

Fick en kommentar av mystjejen att man inte kommer till mig direkt när man trycker på mitt namn när jag kommenterat hos er.

Är detta samma för alla?

Har fyllt i min adress och den skall automatiskt lämna en länk till min sida när jag kommenterat.

Hmm knepigt att det inte funkar.

Jag vill önska er en toppenfin kväll.

Här blir det pizza 😉

 

 


Collections – Blogcollections


Collections – Blogcollections

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

8 Responses to Då är det kväll igen.

  1. mystjejen1 says:

    Aaaa nu funkade det……har inte funkat innan. Kramis söta ❤

  2. Loppan says:

    Hos mig funkar det utan problem 🙂

    Önskar dig också en fin kväll. Gott med pizza!

    Kram ❤

  3. Freja says:

    Jag kommer direkt till dig utan problem! Hoppas söndagen varit trevlig!

  4. Hos mig funkar det. Kan vara om du skrivit i www före din adress. Ibland går inte det nämligen

  5. Fnulan says:

    Förlåt-… har varit sjukt mkt hos mig…. flåt… men inte glömt dig söta!!!

  6. Emelie says:

    Gott med pizza!
    Jag kommer ofta in på din “amelia blogg”.

  7. Emmy says:

    Det funkar för mig! Kram

  8. Mystjejen says:

    det stod en adress som hette sannakatta, kanske det var att du tryckte in fel adress när du matade in innan du skrev kommentaren? Fast nu funkar det kramar söta ❤

Leave a Reply

