Hej!

Tusen tack för alla kommentarer och peppande.

Det har varit några riktigt dåliga och risiga dagar.

Men känns som jag är på väg tebax nu.

Men måste nog säga att dagen idag har varit värst i alla kategorier.

Fick ett telefonsamtal i morse där jag fick veta att min älskade son hade ramlat ihop på jobbet och var på väg till sjukhus i ambulans.

På några få sekunder hinner man tänka MYCKET innan själva paniken bryter ut.

Jag minns knappt vad jag sa, och inte heller vad jag gjorde, men snabbt som bara den var jag iväg i bilen och hämtade upp hans flickvän och så iväg i 150 ner till sjukhuset.

Just att inte veta är ju fruktansvärt, och sen när det gäller ens barn så vet man inte vart man skall ta vägen.

Det är ju de käraste man har och är ju väldigt rädd att nåt skall hända dom.

Väl nere på sjukhuset så fick jag träffa honom och han mådde bra , han hade slagit sig i nacken och huvudet när han hade säckat ihop, men läkarna hade uteslutit skallskador redan när vi kom ner.

Han mådde prima sa han, lite trött å så .

Så vi har suttit nere på akuten hela dagen, och till slut så trodde dom att han fått ett blodtrycksfall och det gjorde att han svimmade.

Min älskade unge..

Så nu är jag en mycket lycklig mamma skall ni veta, jag fick ta med mig sonen hem och han är frisk ❤

Men nu när allt släpper så blir man ju helt slut med huvudvärk å allt som kommer efter en chock.

Men tror att det kommer att lugna sig 🙂

Även om han är 22 år , så blir han aldrig stor för mig 😉

Oj!

Känner att jag har missat massor , så nu skall jag minsann kika in och hälsa på er, och se vad ni har hittat på under tiden jag varit borta.

Skall försöka komma igång med dagens i morgon.

HA EN UNDERBAR fredagskväll

LOVE YOU ❤




Collections – Blogcollections

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to Hej!

  1. Helene says:

    Men fy va orolig jag skulle blivit jag med…
    Vilken tur att han mår bra igen, jag är oxå en orolig mamma = ))
    Så jag vet !!
    Vad skönt att du känner dig lite bättre nu.
    Va rädd om dig.
    Kram Helene.

  2. Loppan says:

    Ja, då blir man orolig. Skönt det inte var ngt allvarligt iaf.
    Skönt att du mår bättre också. Har saknat dig!

    Kramar ❤

  3. ansepanse says:

    åh vilken pärs! vad glad jag blir att allt var bra med sonen, de blir aldrig för stora, nej det gör de inte
    skönt att höra att du själv mår lite bättre nu också
    bamsekramar

  4. Mystjejen says:

    Åh fy vad hemskt, förstår att det blev brått. Skönt att höra att allt är bra med honom nu. Kramar till dig och din familj ❤

  5. Åh, vilket hemskt telefonsamtal! Vilken tur att han mår bra igen. Klart det är så, att våra små barn, alltid är våra små barn. Oavsett ålder.
    Skönt att även du mår lite bättre
    Ha en skön helg
    Kram
    Susanne

  6. Fnulan says:

    Skönt att ha dig tillbaka!!!! Men vad jobbigt med sonen, ungarna är det bästa vi har!!!!!

    Tack för omtanken!!!

  7. Jane says:

    Usch jag förstår att du blev rädd.
    Jag hade nog fått hjärtstillestånd och dött på rot.
    Hoppas att det är tillfälligt det där med blodtrycket…
    Och du har helt rätt !!! Det är ju våra bebisar.
    Jätte kramar / Jane

Leave a Reply

