Morning all <3

Been down in the dirt
i struggle twice
finding my direction
the riddle of light it’s just like a maze
that changing every secound
i can’t explain the things I fell but I know your a keeper
the things that you said are repeating my head
still wounder what you meant.

Den här låten har jag haft på hjärnan sen igår.

Collections – Blogcollections

Sitter här och dricker en underbar kopp kaffe.

Det är livets dryck det 🙂

Undra vad man skall hitta på idag?

Känner att jag är lite sugen på att kolla in True Blood från början, detta är ju ett projekt som tar många timmar.

Men solen lyser ute och lyser även in, så allt syns som INTE  ska synas, så man får en gnutta dåligt samvete att bänka sig i soffan när man ser hur dammtrasan ropar.

Så vi får se vem som vinner, dammtrasan eller tv:n.

Då kör vi lite dagens.

DAGENS FAKTA.

“Varje dag ges 21 nyfödda barn bort till fel föräldrar.”

DAGENS ORDSPRÅK

Brustet rep kan knytas ihop, men knuten sitter kvar.


DAGENS ONÖDIGA

“Hunden har mellan 100 miljoner och 300 miljoner luktsinnesceller.”

DAGENS NAMN

Josef, Josefina

GRATTIS GRATTIS

 

MASSA KRAMAR TILL ER ❤


 


Collections – Blogcollections

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

32 Responses to Morning all <3

  1. Paulas Blogg says:

    Morn på dej med! Här snöar det …blää alltså….kolla in på min blogg, lite kossor finns där:)
    Idag hände det inte mycket, lakanbte i sängarna….kram o ha en bra dag vda du än gör!kram,kram

  2. Tänk om man hade kunnat göra kaffet så. Så underbart att dricka det då hahaha

  3. Renee says:

    Jag är glad att jag inte har hundens luktsinne, tänk vad jobbigt att känna så mycket olika dofter.

  4. Stattinskan says:

    Ja, hehe – det är inte BARA fördelar med solen 🙂

  5. tess says:

    Sitter oxå å ser hur de ser ut hemma… oga solen vi vill ha… men ja skiter i de… alltså att de ser ut. Ja skyller på att maken sover och måste få sova eftersom han jobbat natt å att jag bör börja med damsugning å de får ja inte nu…. ler.

  6. tess says:

    De får vi hoppas… å tack… måt tvättstugan… tyyyp

  7. Jane says:

    Underbara dagens i vanlig ordning.
    Sedan så hoppas jag att du mår OK efter dina bravader igår.
    Sv: Vad du är gullig som bryr dig om mig fast du har varit med om så mycket själv.
    Jag tror att det känns lite bättre idag.
    JÄTTE KRAMAR / Jane

  8. Fnulan says:

    Goodmorning Sunshine”

    Jag undrar verkligen hur dom kommit fram med siffran på att 21 barn kommer till fel föräldrar.. Skumt..

    sv: Ja sjuk sida…!!!!

  9. amanda says:

    godmorgon , det samma! KRAM

  10. lovisa says:

    sv; ajag får inte följa med för han ska köpa ngt åt mig:P haha

  11. ansepanse says:

    jopp, kaffe är ett måste 🙂 låt du Tv:n vinna, dammtrasan tar du en annan dag
    kramar

  12. Malin I Form says:

    Sv: Tack detsamma! Kram

  13. carina says:

    Jag röstar på tven 🙂 Dammtrasan kan få jobba på Måndag!
    Stor kram till dig vännen♥

  14. Fina Frun says:

    Ha det så mysigt framför TVn! (för inte vann väl dammtrasan?)

  15. Mystjejen says:

    Godmiddag finaste ❤ jag röstar på tvn, dammet kan vänta=) tack för dagens Kramar i massor

  16. Mita says:

    Precis,solen visar allt damm och elände som man försöker tänka bort annars,hehe…
    Ska man damma ska man göra det när det är mulet,då går det fortare och man tycker det blir görrent,hihi…
    Kram vännen!

  17. eemmaaj says:

    eric är såå snygg

    Vill du vinna B&J? Nu har du chansen, kika in på min blogg för att delta! Kram

  18. Renee says:

    Sitter här och är lat, känns jättebra.

  19. Angelica says:

    usch,21 barn till fel föräldrar :/
    Inte i Sverige hoppas jag :S

    sv:hehe…kikade du in på campadres hemsida då?

  20. Vicke says:

    Ja, kaffe är livets dryck, ha en fortsatt trevlig helg nu

  21. Eva says:

    hej söta du…hur mår du idag? hoppas bra! ha en mysig kväll kram

  22. Mystjejen says:

    Hej söta ❤ hoppas du har en fin kväll….kramar i massor 🙂

  23. Freja says:

    Heja Tvn, heja TVn, heja TVn 😉

  24. Hm….jag undrar jag, vem som vann?
    Vad vore livet utan kaffe 😉
    Sv. Visst är det härligt att se, när dom njuter av kall snön.
    Hoppas din dag varit bra
    Kram
    Susanne

  25. Babs says:

    Gomorron!
    Vaddå True Blood från början, har den gått förut??
    Ha en fin söndag!
    Kram

  26. Camilla says:

    Ja…ska du plöja igenom alla true blood så har du det du gör.
    Det är ju några avsnitt 😉
    Kram på dig!

  27. Susanne P says:

    Morgonkaffet är den bästa koppen på hela dagen!
    Vem vann? Dammtrasan eller TVn!?
    Det är härligt när solen skiner men som du säger så syns så mycket man inte vill se! Jag brukar få städdille på våren…
    Kram

  28. Carina says:

    Tänk att det är mycket dammigare när solen skiner 😉
    Men bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete.
    Önskar dig en skön söndag!
    Kram

  29. Eva says:

    Hej söta du….hur är det med dig?? tänker på dig o hoppas att allt är bra kram kram

  30. Sussi says:

    Nej du.. Kaffe har jag aldrig lärt mig att dricka! Men det doftar gott..

    Hoppas du haft en superbra helg
    Kramisar

  31. Emelie says:

    7665 barn per år då alltså :-O Skrämmande!!

  32. Nette says:

    Jag såg hela den senaste säsongen av True Blood i ett sträck, jag älskar den serien! 🙂
    Kram och godnatt!

Leave a Reply

