Jaha Hej mitt i natta :)

Då sitter man här mitt i natta när alla andra sover och kan då rakt inte sova.

Är så fruktansvärt trött, men efter att gubbens telefon ringde vid tolv nu inatt så går det inte att somna om.

Så jag låg och vred mig och vred mig, och till slut kom jag på att jag går upp och kollar bloggen en sväng 🙂

(en sväng som brukar ta flera timmar)

Men iaf så har jag fått i mig nästan allt ihop av den hemska 2 litaren, sista glaset fick jag stå över för då höll magen på att vända sig ut och in.

Men det jag skall göra i morgon är att dom skall gå in och undersöka knölen som dom hittat tidigare, samt kontrollera om det är den som blöder.

Jag har ju haft blod i avföringen länge.

Så något allvarligare än det är det inte. (hoppas jag )

Så jag hoppas att mag och tarmkanalerna är skinande rena 😉

Lika ful som gubben ovan smakade det illa.

Fy i särklass det värsta jag vart med om, och kommer aldrig att dricka det igen.

Men positivt är ju att jag känner mig lättare 😉

Har ju inte ätit på ett dygn nu , det ler vi åt 😀

Så!! nå va tycks ?  😉

Nu skall jag ta och kika in en sväng till er och se vad ni har haft för er idag.

 

I morgon är det inte säkert att jag hinner med dagens på morgonen, men då kommer jag att lägga in det på eftermiddagen/ kvällen istället.

Det beror ju på vad länge jag skall vara kvar på sjukan för uppvakning å så.

Men tills dess

KRAM KRAM KRAM KRAM

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

21 Responses to Jaha Hej mitt i natta :)

  1. Vicke says:

    Jag hoppas att det går bra på sjukan idag

  2. lovisa says:

    sv. oh dom är bäst 😀

  3. amanda says:

    jaa det hoppas jag med :/ har ju vart sjuk hela veckan
    hoppas du får en bra dag,
    kramkram

  4. carina says:

    Hoppas det går bra i dag, tänker så klart på dig 🙂
    Kramen vännen♥

  5. Stattinskan says:

    Det är väl trist när man inte kan somna om :-/
    Hoppas att det inte är något allvarligt utan bara en liten polyp som är enkel att “avhusa”
    Kramar

  6. Helene says:

    Lycka till idag !!
    Hoppas det går bra.
    Önskar dig en fin fredag.
    Kram Helene.

  7. Paulas Blogg says:

    Godmorgon! Hoppas att du sovit bra…jag har sovit sådär…men det är normalt..:)
    Hoppas att allt går bra vid sjukan idag!
    Vet du, det är FREDAG!
    I nästa vecka ska det mysas värre:) HAr ledigt hela 7 dgr!

    Kram o ha en bra dag!

  8. Susanne P says:

    Jag håller mina tummar att allt ska gå bra och jag tänker lite extra på dej idag!
    Kram

  9. Camilla says:

    Inget ont som för något gott med sig 😉
    Lycka till nu!
    Ska tänka lite extra på dig idag.
    Kram!

  10. Jane says:

    Hoppas att det har gott bra idag…
    Super dunder kramar / Jane

  11. Babs says:

    Hoppas allt gick bra!
    Kram

  12. Petra says:

    Tänker på dig idag…

    Kram

  13. Malin I Form says:

    Hoppas det går bra för dig! Kram

  14. Mita says:

    Usch ja sånt där är vidrigt att dricka. Jag fick göra det två gånger om vid två olika undersökningar av magen och tarmarna.Men systemet blir garanterat rensat i alla fall.
    Hoppas det går bra med din undersökning,
    Kram vännen!

  15. Fnulan says:

    Men asså men… att inte äta, bara det gör ju en illamående “Äta bör man annars dör man” Usch stackars! Måtte allt gå bra.
    Hoppas att allt blir mkt bättre och att allt är bra med dig SNART!!!!

  16. Sanna says:

    Ska hålla tummarna hårt för dig att detta går bra och att du kommer hem på lätta steg. Det mesta går att fixa till idag och det är ju skönt att veta.

    Helgkramar från mig!

  17. Eva says:

    söstra min hoppas allt går bra & att du snart är hos oss igen ju …många kramar till dig

  18. Vivi says:

    Oh lycka till! Hoppas allt går bra och att det inte gör ont ! Du får unna dig ngt riktigt gott efter den äckliga sörjan! Kram!

  19. Renee says:

    Lycka till och hoppas att du mår bra efteråt.

  20. Loppan says:

    Tänker på dig och hoppas att allt går bra på alla vis.

    Kramar!

  21. nilla says:

    Hoppas verkligen att det gått bra för dig idag……du får unna dig nåt gott efteråt.
    Kram

Leave a Reply

