18 March, 2011 19:56

Det är jobbigt att kolla på Let,s Dance. Hejar så jag får ta en tupplur på mattes axel i pauserna 🙂

—Skickat från min Iphone

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

15 Responses to 18 March, 2011 19:56

  1. maria says:

    vad gulligt 🙂

    Ha en underbar helg !
    Kramar

  2. ansepanse says:

    vad söt 🙂 Nemo ligger alltid med huvudet bakom mitt huvyud på kudden när jag ligger och sover i sängen
    kramaar

  3. Freja says:

    Men hur sött som helst! Gosigt!

  4. diana says:

    Gosigosi. Ha en trevlig helg 🙂

  5. Miss 80's says:

    Hur söt som helst! Ha en jätteskön helg! Kram!

  6. Sussi says:

    Men så gullig! Ibland önskar man att man hade en hund i den storleken. Doris är lite för stor för att ligga på en. Men det löser sig av sig självt. Hon är inte så vidare kelig av sig 😉

    Ha en trevlig helg

  7. Nette says:

    Naaaw vad gulligt! Ser otroligt mysigt ut! 🙂
    Kram

  8. ewa pihl says:

    Har faktiskt gjort den , det gjorde ont utan sammanväxtningar,, Stackars Dej!!?? pust!! Men här är det njuuta som gäller åhh, så myysigt!! Kraaaaam pihlan!!!

  9. Susanne P says:

    Ett perfekt fredagsmys! 😉
    Kram

  10. Babs says:

    Å så gulligt och ja man blir trött av att kolla in alla dansanta par.
    Kram

  11. Lena says:

    Va söt!!!
    Jag har ju två storpudlar, som gärna vill ligga vid mitt huvud på natten!!

    Kram

  12. Renee says:

    Så där ligger katten hos mig på nätterna.

  13. Mystjejen says:

    Åååå så gosigt Kraam

  14. Hillevi says:

    Naaw! Så kärt! 🙂

Leave a Reply

