Usch

nu mina vänner känner jag att det snart börjar bli en liten gnutta synd om mig.
I morgon är ju dagen som jag skall in på operation.
Och det är ju inte farligt, men nu från kl 12 idag så får jag inte äta , min arma stackare …
hehe ni hör ju va synd om mig själv jag tycker att det är. 😉

Ja! nu är det inte så att det går någon nöd på mig direkt, jag har massor att ta av, men ändå .

 

Tänk en semla, eller en hamburgare mums

Aja. men jag får ju dricka vatten iaf.

Men jag skall allt se till att ha en bra dag ändå, och jag önskar er detsamma 🙂

kram kram

 



Collections – Blogcollections

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

8 Responses to Usch

  1. carina says:

    Hoppas det går bra på operationen i morgon, men det vet jag att det gör 🙂
    Sänder många lycka till kramar till dig vännen♥

  2. Petra says:

    Hej och tack för din fina kommentar hos mig. Den gjorde mig glad.

    Vet inte varför du ska opereras men jag ska kika tillbaka lite i din blogg så jag lär mig lite mer om dig.
    Hoppas dock att det går jättebra i morgon och att du klarar av dieten, förstår att det blir jobbigt.

    Kram från mig

  3. Vivi says:

    Ush vad jobbigt, jag vet hur det är 😉 vad ska du opereras för ?
    Jo 14 000 kan man ha mycket roligare för, resa t.ex. !
    Fast det var inte bara bilen som kostade, det avr våran okunskap och dåliga förmåga att tapetsera vårt vardagsrum (målaren är dyr tyvärr)

  4. Loppan says:

    Oj! Visste inte! Hoppas det inte är ngt allvarligt *orolig*
    Och jag håller med dig om att det är synd om dig. Hatar att vara fastande inför operation eller undersökning. Jag är som en bebis och måste äta var 4:e timme 🙂

    Tänker på dig vännen!

    Kramar ❤

  5. Mystjejen says:

    Men oj det visste jag inte, hoppas det går bra med operationen, tänker på dig som vanligt Kraam

  6. Helen says:

    Det går säkert bra……………håller tummen!

    KRamkram

  7. Mita says:

    Visst är det jobbigt att inte få äta, bara det gör ju att man blir superhungrig,hihi…
    Lycka till med operationen,och det kommer gå kanonbra,
    Kram vännen!

  8. ansepanse says:

    nu har jag missat något, vad är det för operation du ska göra, jag kommer i vilket fall att tänka på dig
    bamsekramar till dig vännen

Leave a Reply

