Goooood möra :)

I wake up in the mornin’
And I raise my weary head
I got an old coat for a pillow
And the earth was last night’s bed
I don’t know where I’m goin’
Only God knows where I’ve been
I’m a devil on the run
A six gun lover
A candle in the wind,

Bon Jovi är en av mina absoluta favoriter.

Collections – Blogcollections

 

Vaknar med ett ryck, försovit mig !!!!

Nope det hade jag inte, utan jag hade drömt att jag gjort det och därav denna hemska start på dagen.

Så det var gott att knalla upp och sätta på kaffe och landa framför datorn i lugn och ro 🙂

DAGENS DÅ !

DAGENS ONÖDIGA

Frank Sinatra begravdes med ett par flaskor Jack Daniels brevid sig i kistan..

DAGENS FAKTA

“Benen i människans kropp utgör 15% av kroppsvikten”

DAGENS ORSPRÅK

Att förlåta alla är en lika stor synd som att inte förlåta någon.

DAGENS NAMN

Gertrud

Så grattis till alla med det namnet

OCH SOM VANLIGT, HA EN HÄRLIG DAG,

MASSA KRAMAR TILL ER ❤

 

Collections – Blogcollections

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

16 Responses to Goooood möra :)

  1. Paulas Blogg says:

    Morning på dej också! Här skiner solen ,men det är minusgrader. Mår inte så bra än. Jessica är hemma mede hosta….Städdag idag…ha en bra dag! Kramar

  2. Fnulan says:

    Godmorgon min sköna! Hoppas du mår bra idaf och att du får en solig härlig dag!

  3. Babs says:

    Härligt att det bara var i drömmen, inget kul att försova sig.
    Kram

  4. Loppan says:

    God morgon! Jag hoppas allt är ok med dig och att du får en härlig torsdag.

    Kramar!

  5. Helene says:

    Jag tycker oxå bon jovi är bra !!
    Ha en fin dag.
    Kram Helene.

  6. ska du någon stans i sommar då? 🙂

  7. Eva says:

    God morgon ja å det är det oxå ledig såå skönt, kaffe i lugn o ro härligt, hur är det med dig? hoppas du får en härlig dag söstra min kramiz

  8. Paulas Blogg says:

    Bon Jovi är ju min favoritgrupp! HAr köpt Bon Jovi´s Greateset Hits…kramar

  9. Renee says:

    Kram på dig också. Vilket slöseri att begrava Wisky

  10. carina says:

    Tjena vännen!
    Visst är det hemskt när man tror att man har försovit sig!!!
    Men det var tur att du bara drömde 🙂
    Kramen på dig♥

  11. amanda says:

    hehe jaa lite bättre är det idag 🙂
    kramkram

  12. Eva says:

    Sv: läste du det andra inläggen?? skulle ju skriva nåt kul så det har jag gjort gumman ..kramiz

  13. ansepanse says:

    tänk att bli begravd med sprit, makabert
    ha en fin dag vännen och tack för alla kramar, jag sänder kramar till dig också
    kramar

  14. lovisa says:

    sv ja:) vadh änder idag?

  15. Mystjejen says:

    Hoppas du får en fin dag, det ser ut som om ni har det iaf. Kramar ❤

  16. Jane says:

    Underbara dagens!
    Jätte kram / Jane

Leave a Reply

