17 March, 2011 18:22

Till er som undrar vad det är jag dricker, så är det 2 liter äcklig lösning som gör att jag skall tömma magen och tarmarna ordentligt

—Skickat från min Iphone

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to 17 March, 2011 18:22

  1. Camilla says:

    Ojojoj…två liter.
    Lycka till!
    Kram på dig!

  2. carina says:

    Oj, två liter det var inte lite det!!!!
    Kramen♥

  3. Yiack…..så äckligt! Heja dig! 2liter känns som hur mycket som helst. Det kunde väl varit lite godare, kan man tycka.
    Sv. Jaa, man blir lite galen av dom små, hihi
    Kram
    Susanne

  4. Eva says:

    åh jag hoppas allt går bra imorgon …håller min tumme , kram kram kram kram

  5. Mystjejen says:

    Ville bara kika in idag och hoppas att det går bra imorgon med operationen, hörs igen på lördag, för imorgon blir det tyst i bloggvärlden så även på min blogg ❤ Kraam

  6. Freja says:

    Din stackare! 2 liter är ju massor!

  7. Emmy says:

    uscha, låter ju sådär gott.. Kram!

Leave a Reply

