17 March, 2011 17:32

Ja! Nu mina kära vänner är det riktigt riktigt å då menar jag riktigt synd om mig, jag skall dricka två liter Movprep. Å jag kan lova dyrt och heligt att det är det värsta jag någonsin smakat, å sen 2 liter av det. Äh fan jag dör.

—Skickat från min Iphone

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to 17 March, 2011 17:32

  1. Maria says:

    Usch, din stackare:-(
    Önskar dig all Lycka Till med operationen i morgon.

    Kram Kram

  2. tess says:

    Men urk va e de för någe?? De värsta jag druckit är något som rensar tarmen inför en coloskopi och de va 2 dl bara å de räckte kan ja säga de va vidrigt trodde ja skulle spy…

    Ja de är skoj att scrappa för mig är de avkoppling.

  3. Vicke says:

    Har du fått i dig allt nu??

  4. Mystjejen says:

    Usch inget kul alls:( hoppas du kan sova inatt…Stor kram, jag skall tänka på dig imorgon, hoppas det går bra:)

  5. Kort says:

    Kommer du ihåg när man var liten och skulle äta något äckligt? Då höll man för näsan och drack eller åt, det tipset kanske funkar fortfarande 😉
    Tycker synd om dig! kram

Leave a Reply

