Go möra !

Oh my god
You're such a beautiful surprise, girl
Oh, I cannot get enough



Japp , som denna sången går kände jag igår.

 

Igår vart det fullt upp hela dagen.

Jag och barnen fick för oss att vi åker med gubben och Nellie upp till Karlstad.

Nellie skulle på en rutinkontoll efter operationen, så det skulle gå snabbt, och det tyckte jag var lagom med tid för mig och mina kottar att kika runt i affärer.

Men sen ringde gubben och berättade att Nellie var på en ny operation, Det blev lite akut, men inget farligt,

Ett av stiften som Nellie hade inopererat i knät hade lossnat, så den var tvungen att plockas bort.

Detta ledde till att vi fick 3 timmar extra att slå ihjäl.

Jag var helt slut efter en timme och ville åka hem, men jag höll mig vaken och gick med så gott jag orkade den tid det tog innan vi fick tillbaka Nellie och kunde styra kosan hemmåt.

Vi fick tag i lite snygga saker, så vi var nöjda med dagen när vi åkte hem.

Då kör vi lite dagens.

DAGENS FAKTA

Korta personer har i genomsnitt snabbare reflexer eftersom det inte tar lika lång tid för signalerna från hjärnan att nå ut till musklerna

DAGENS ORDSPRÅK

Den som för andra bakom ljuset, famlar snart själv i mörkret.

 

DAGENS ONÖDIGA

“Delfiner kan sova och simma samtidigt.”

 

DAGENS NAMN

Herbert, Gilbert

Så grattis till alla med de namnen 🙂

 

En stor kram till er alla ❤

 



Collections – Blogcollections

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

16 Responses to Go möra !

  1. Jane says:

    Underbara dagens i vanlig ordning såklart !
    Vi har haft ett sommarställe lite utanför Karlstad som vi åkte till så ofta vi bara kunde.
    VÄRMLAND är helt otroligt vackert tycker jag.
    Kramar i massor / Jane

  2. Lena says:

    Jag gillar din nya blogg!!!

    Ska du ha bara denna nu?? lägger in den så jag kan följa dig:)

    ha en bra dag!

    kram

  3. Babs says:

    En sån otur med knät, hoppas det blir bra nu.
    Sken sola i Karlstad??
    Kram och hade!

  4. Eva says:

    hoppas du får en härlig dag syster min kramar till dig

  5. Paulas Blogg says:

    Morn på dej:) Vilken härlig blogg du har:)
    Har du de andra bloggarna kvar än?
    JAg mår inte bra ännu…blää.alltså
    Hoppas att din dag blir bra! Kramar

  6. Vivi says:

    Ush operationer och grejjer, det är aldrig kul 😦 skönt att det inte verkade vara någon större grej.

    Tack 🙂 det råkar vara så att jag har de två finaste kissarna i världen… två sibiriska katter är det !
    Kram

    • Susann´s Diarie says:

      Ja! du det kan jag hålla med om, dom var ursöta.
      Ge dom en klapp och en kli bak örat från mig 🙂

  7. En sån´ lång dag det blev. Tur att du hittade “lite” saker att handla, hihi.
    Hoppas det blir bra med Nellie.
    Ha en skön dag
    Kram
    Susanne

  8. Malin I Form says:

    Den är verkligen så skön, den låten!

  9. amanda says:

    har frågestund nu på bloggen 🙂 fråga vad du vill, den avslutas kl 21.00 ikväll! ha en bra dag, kram!

  10. Angelica says:

    Ja,det var lika bra att passa på att vara ute nu när solen var framme och man hade vårkänslor. Fick nämligen se på vädret att det skulle snöa på fredag :/

  11. maria says:

    sv: Tack fina du 🙂
    Åh vad roligt att åka till Karlstad. Där har jag varit en gång när en kompis pluggade där 🙂
    Det är väldigt fint där tycker jag 🙂
    Hoppas du får en underbar dag..

    Stor kram till dig //Maria

  12. Helen says:

    Oj vad mycket du hittat på medans jag haft time out………Snyggt!
    Ha nu en härlig dag!
    KRam

  13. ansepanse says:

    förstår att du blev trött, hoppas att allt är bra med Nelli idag
    bamsekramar till dig vännen

  14. pihlan says:

    Hej där!! Hoppas du njuter efter lite shoppingfrossa. Glad att jag tänker lite fortare i alla fall..1, 67 över havet!! Kram Pihlan

Leave a Reply

