God morgon :)

Sommartider
Jag känner det
är nånting på gång
Sommartider
Sommartider
Kom och stanna ute natten lång
Sommartider

 

Idag fick det minsann bli en sommarplåga, känns som det är vår i luften 🙂

 

 

Lite sent känner jag, men jag är som kall olja idag, mossig i skallen och inget funkar . hihi

Men nu har jag fått min kopp morronkaffe, så nu skall de allt bli fart i kärringen 😉

Tills jag vaknar så kör vi lite dagens .

 

DAGENS ONÖDIGA

“Ett mushjärta slår 650 gånger i minuten”

DAGENS ORDSPRÅK

Den som först tar till våld visar att han inte har fler argument.

KNASIG FAKTA

En giraffpenis är nästan 120 cm lång.

DAGENS NAMN

Kristoffer, Christel

Så vi säger grattis till alla med de namnen 🙂

 

kram i massor till er.

HA BÄSTA DAGEN ❤

 


 


Collections – Blogcollections

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

15 Responses to God morgon :)

  1. Paulas Blogg says:

    Godmorgon på dej! Hoppas att du börjar må bättre1 Hur fick du bakgrunden hit?Samt Bloggcollections? Idag ska jag o simma:) Kramar

  2. Maria says:

    Tänk vad bra kaffet är i bland!
    Jag är inte människa innan en stor kopp kaffe har fått rinna ner i magen på morgonen, HiHi!
    Hoppas att ni får en bra dag.

    Kram Kram

  3. Susanne P says:

    Gyllene Tider kan aldrig bli en plåga! 😉
    Och det där med giraffen var ju väldans intressant…
    Kram

  4. Jane says:

    Godmorgon tjejen!
    Underbara dagens i vanlig ordning…
    Mega super dunder kramar / Jane

  5. maria says:

    Åh vilken vacker blogg du har fina du 🙂 Du är verkligen super duktig vännen..
    Hoppas du får en trevlig tisdag..
    Stor kram till dig//Maria

  6. Angelica says:

    sv:Vi köper ingen ny vagn,utan regnskyddet som hör till 😀

    Sommar tider 😀 niiice!!!

  7. Renee says:

    Stackars lilla mus eller stackars mushjärta som måste slå så fort. Undrar hur fårt det slår när min katt jagar musen.

  8. lovisa says:

    sv: men tack dsamma!:)

  9. ansepanse says:

    hahaha – vilka dagens fakta, det är ju bra att veta menar jag
    hoppas att det är någorlunda för dig idag vännen
    bamsekramar

  10. Lina says:

    åh, den ultimata svenska sommarlåten, haha 🙂

  11. Vivi says:

    Oj oj, hjälp! …Hoppas jag alrig möter en upphetsad giraff!! ;O

  12. Vicke says:

    Ja, tänk vad lite sol kan göra.
    Du får gärna hjälpa till med att sprida ett inlägg som jag har inne just nu.
    Tack på förhand
    Kram
    Vicke.

  13. Mystjejen says:

    Tjingeling söta<3 haha skrattar åt dagens här….du e för go. Ja minsta lilla gnista så får man ta tag i saker:) Kramar o ha en fin dag

  14. Eva says:

    Ja, visst är det härligt att våren äntligen är på väg. 🙂
    Kul med dagens onödiga. Gillar såna fakta. 🙂
    Ha en toppendag!

  15. Sanna says:

    Alltid lite nyheter här. *ler*

    Glömde utmaningen igår och får ha den innestående.

    Trevlig tisdag och kram till dig.

Leave a Reply

