15 March, 2011 14:17

Nu sitter vi i karlstad och väntar på att gubben skall komma tillbaka från vetrinären och hämta oss. Har shoppat lite. Men har inte fått tag i så mycket som jag hoppats, men sen orkar man ju inte springa så mycket heller. Men nog känns det som man sprungit ett maratonlopp ändå.

—Skickat från min Iphone

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

15 Responses to 15 March, 2011 14:17

  1. Loppan says:

    Hoppas du har en fin dag.

    Kramar!

  2. carina says:

    Jag tror du haft en kanon dag ändå :))
    Kramen vännen♥

  3. Angelica says:

    Hehe..lät hänt att det blir fel 😀
    Vi har faktist dendär vagnen fast i mörklila 🙂

  4. Jane says:

    Usch vad jobbigt att känna så !
    Är du i Mitt I City på bilden?
    Kramar / Jane

  5. Kort says:

    Fin bild på dig och dottern =) Var det katten som steriliserades?
    Ha en fin kväll! kram

  6. Vicki says:

    Idag har vi haft sol och det såg underbart ut men det var svin kallt eftersom det blåste. Igår var det mycket mycket varmare fast det inte var någon sol.

    Vann rätt låt i lördags?
    Vet du när den stora melodifestivalen är?

    Ha det bra,Vicki

  7. Mystjejen says:

    Jobbigt att känna så, men ni hade säkert en fin dag tillsammans:) Kraam

  8. Freja says:

    Förr reste jag i jobbet en del till Karlstad så jag försöker komma på vilket ställe du är på…. Gallerian vid torget eller gallerian nära stationen? Brukade ofta bo på hotell Drott… Där fanns det en kvällsbuffé, bra när jag reste ensam och inte ville gå ut och äta själv…

  9. Sussi says:

    Kan det ha varit shopping på G tro? För då kan man nästan gå hur mcyket som helst utan att bli trött. Eller är det bara jag? 😉

    Tack för grattiset

    Kramisar

  10. Fnulan says:

    Fiiiiiiiint det blir här!!!! Kul med lite nya bilder med.

    Nu har jag träffat mina idoler!
    Puss

  11. Bättre lite än inget hahhaa

  12. Micke says:

    Tack så mycket! 😀
    Frugan hälsar tillbax! -)

  13. Susanne P says:

    Vilken härlig bild men ni ser lire ensamma ut!
    Var det folktomt på stan? 😉
    Kram

  14. Emmy says:

    Kram till dig!

Leave a Reply

