Utamaning !

 

Igår fick jag en utmaning från Carina och den går ut på att jag skall berätta 8 saker om mig själv, samt skicka den vidare till 8 nya härliga utmanare .

Så till det svåraste. 8 saker om mig själv.

1) Min blodgrupp är ABrh- . Denna är den ovanligaste blogruppen man kan ha, endast 1 % har denna i Sverige. Ställer till det lite extra när man är med barn, annars har man inga “besvär” av den hihi

2) Jag är beroende av choklad, helt seriöst. Får ångest om jag inte har choklad hemma 😛

3) Har oftast en lång stubin, blir sällan arg, men om jag någon gång blir arg så är det bäst att ducka. 😉

4) Har fläsk och bruna bönor som favoritmat.

5) Nördvarning!! Har läst Twilightböckerna 6 gånger, The vampire Diaries böckerna 3 gånger, och Charlaine Harris “True Blood” serien 4 gånger.

6) Är väldigt intresserad av allt som är “överaturligt” på något sätt.

7) Hatar att laga mat. (men har en gubbe som älskar det 🙂

8) Snarkar när jag sover (usch va pinsamt)

 

Det var 8 saker om mig.

Skickar denna utmaningen vidare till :

Loppan

Paula

Renee

Susanne

Sanna

Jane

Stattinskan

Vivi

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

11 Responses to Utamaning !

  1. lovisa says:

    sv: jag med 😀

  2. Paulas Blogg says:

    Jag ska nog göra utmaning senare..nu duscha..fastän en av tonårsflickorna är där nu….kram

  3. Loppan says:

    Vad kul 🙂 Ska fixa den lite senare.
    Först ska vi äta Tacosoppa 🙂

    Kramis!

  4. Jane says:

    Är det ok om jag tar den lite senare? I morgon eller Tisdag.
    Kramar i massor gulliga du… / Jane

  5. javisst var det läckert! 😀

  6. Diana says:

    Du fick ihop en bra lista! Jag har gjort nån liknande fast med fem punkter, det var ett jäkla jobb att komma på grejer. Haha!

  7. Angelica says:

    Åh,vad kul att få veta lit om dig 😀

    En riktigt bra lista!

  8. ansepanse says:

    jag gillar heller inte att laga mat men J lagar aldrig mat så jag måste ju göra det ändå
    kramar till dig

  9. Fnulan says:

    Hej min skönhet!
    Vad roligt att få läsa lite mer om dig! Det är skoj att få¨komma sina bloggfavoriter lite närmare!

    sv: Jasså nyfiken 😉 ehehehheh

  10. Vivi says:

    Oh vad roligt, tack! Jag älskar utmaningar så jag ska ta tag i den med en gång 🙂
    Kram!

  11. Susanne P says:

    Det är alltid roligt att läsa mer om bloggaren bakom bloggen!
    Klart jag tar utmaningen!
    Kram

Leave a Reply

