Japp de går åt rätt håll :)

Är så lycklig känner jag.

Jag är nog på bättringsvägen.

Jag har nu bakat en äpplekaka, samt duschat alla mina blommor vardagsrummet, stora som små.

Det är nog ett sundhetstecken, eftersom det är mer än vad jag har orkat på länge 😉

Så nu när jag varit så enormt duktig så kände jag att det var dax att sätta sig och vila en stund och kika in och se vad ni har för er idag.

Vi ses

 

 

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Japp de går åt rätt håll :)

  1. Paulas Blogg says:

    Vad kul att du börjar må bättre! Här så mår jag inte så bra med min värk..sköt om dej! Kram, kram

  2. Loppan says:

    Vad glad jag blir när jag ser att du mår bättre! Härligt 🙂

    Kraaam!

  3. carina says:

    Klart du gjort dig förtjänt av en vila stund 🙂
    Kramen♥

  4. Renee says:

    Oj vilken stilig katt. Undrar om min Zixten skulle vilja vara så snygg.

Leave a Reply

