God morgon:)

Nu är det en tidig morron, men jag är såklart uppe.

Vaknade av att värktabletterna slutat verka och då kan jag knappt andas för att det gör så hiskerligt ont.

Så jag fick upp och ta nya, så jag sitter här mitt i natten och väntar på att de skall börja verka så jag kanske kan få sova en stund till innan det är dax för ett nytt dagspass.

Tja! ganska likt mig just nu faktiskt.

Nu kör vi lite dagens 🙂

DAGENS FAKTA

Den röda pricken på 7UP kommer från dess uppfinnare. Han hade röda ögon för att han var albino.

DAGENS ORDSPRÅK

Använd inte yxan för att jaga bort en fluga från pannan på din vän.

ONÖDIG INFORMATION

“Djävulskt med spel och dobbel? Om man adderar alla siffror på ett roulettebord (1-36) så får man 666”

DAGENS NAMN

Matilda, Maud

Så vi säger grattis till alla som bär dessa namn 🙂

SÅ NU VILL JAG ÖNSKA ER EN RIKTIG TOPPENDAG ALLA UNDERBARA.

KRAM I MASSOR.


This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

17 Responses to God morgon:)

  1. Loppan says:

    Jag hoppas du kunnat somna igen så du får ytterligare några timmars sömn.
    Var rädd om dig.
    Kram ❤

  2. Paulas Blogg says:

    Morn på dej! Hoppas att det blir bättre under dagens lopp:) Slutar du helt på både amelia o blogspto?
    Du har det jättehärligt här! En finfin blogg har du:) MÅnga kramar

  3. Renee says:

    Oj då stackars dig för att du har ont. Hoppas att du blir bättre.

  4. Stattinskan says:

    Hoppas du fixar dagen ändå – trots “krattig” somn 🙂
    Kram

  5. ewa pihl says:

    Gomorron Sussi!!
    Bott, bott alla smärtor, från alla fina snärtor!!Fram med braa, det skall dessa haa!!
    Ja,ja det var i alla fall ett försök..puh.. Tur det finns medikamenter i bland, du!? Sk…tfin sida, hoppas du kommer att trivas här.. Jag följer dej i hälarna i nöd o lust!! Massor med kramar frå Pihlan

  6. Vivi says:

    Så fin din nya blogg var! Ush trist att höra att du är sjuk & har ont, krya på dig !

  7. Camilla says:

    Hoppas att värken försvann och att du fick sova några timmar till.
    Oj…inget av dagens fakta hade jag hört talas om.
    Du ser….man lär sig något nytt,varje dag 🙂
    Kram på dig!

  8. Mita says:

    Bra med lite dagens fakta,*ler* jaså det är krångligt med wordpress. Inget för mig då som har tummen mitt i näven och inget tålamod, får njut av din fingerfärdighet,*ler*
    Trist med din förbaskade värk, hoppas du kan ta dig igenom dagen skapligt iof,
    Kram vännen!

  9. Malin I Form says:

    Vad roligt med en ny blogg 🙂

  10. Godmorgon till dig också 😉 Ha en skön dag
    Kram
    Susanne

  11. Kicki says:

    Oj, vad tjusigt det blev här inne! Grattis till din nya blogg! Jag ska ringa och gratta en Maud idag! Kram

  12. FinaFrun says:

    God Morgon! Hoppas du slipper värken…

  13. Nett says:

    En ny blogg ser jag.. Vad fint det är härinne 🙂

  14. Eva says:

    söstra min god morgon på dig, tråkigt att du skall behöva ha ont, usch krya på dig så gott du kan o ta hand om dig så du blir bra ok,,,kramar till dig sötis

  15. Jane says:

    Hallå bruttan !
    Jag säger det igen !!! Vad jätte fin du har fått det här inne.
    Underbara dagens !
    Nu tror jag att länken till dig funkar som den ska.
    KRAMAR i massor tjejen. / Jane

  16. ansepanse says:

    hoppas att värktabletterna gjorde att du fick sova en stund till av återstående natten
    kramar i massor till dig vännen

  17. mystjejen1 says:

    Hej finaste ❤ Hoppas du fick somna om. Tack för dagens:) Kraam och ha en fin dag
    Ps, hur är det med katten allt bra nu?

Leave a Reply

