14 March, 2011 11:42

Väldigt dålig bild men här bakas det äpplekaka 🙂 det måste ju vara ett vårtecken 🙂

—Skickat från min Iphone

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

10 Responses to 14 March, 2011 11:42

  1. Vicke says:

    den ser god ut, du skickar väl över en bit till mig när den är klar

  2. Paulas Blogg says:

    Hej min vän! Ser gott ut:) Kram

  3. Susanne P says:

    Oj, så gott!
    Bjuder du på eftermiddagskaffe idag? 😉
    Kram

  4. carina says:

    Mums! Om jag har kunnat har jag kommit och fikat hos dig 🙂
    Kramen vännen♥

  5. Sanna says:

    Absolut att det är ett vårtecken och bara vetskapen att du bakat en så härlig paj får saliven att rinna på mig.

    Visst får du lägga till mig på Blogglovin om du vill det!

    Ha det härligt nu med din goa paj och tänk inte på mig inte….hihi

    Kramisar/Sanna

  6. Jane says:

    Det där såg gott ut. Mmmm
    Kram igen / Jane

  7. Matilda says:

    Ja, då förstår jag! Men vad kul att du kikade in igen hos mig nu när du har en ny blogg 🙂

  8. Loppan says:

    Ser gott ut. Vill smaka 🙂

    Kraaam!

  9. Mystjejen says:

    Så mumsig den såg ut , vill ju smaka hihi:) Kraam

  10. krulli says:

    Jasså, äpplekaka är vårtecken? 🙂
    Fast det är ju skitsamma; det är ju supergott året runt!

Leave a Reply

